opc_loader

Wensenlijst

Door de begrijpelijke beperkingen waar onze pakketdienst mee te maken heeft momenteel kan het bestelde pakket een dag later komen dan vermeld staat op de website en dat u gewend bent van ons.

Klachtenregeling

Oei, ben je niet helemaal tevreden? Laat het dan meteen weten! Speeltak is aangesloten bij de Stichting WebwinkelKeur, daarmee ben je als klant gegarandeerd van een goede klachtenafhandeling.

Graag kom ik er samen met je uit. Stuur een mail naar gini@speeltak.nl. Na ontvangst van je klacht krijg je een ontvangstbevestiging van me. Binnen een week neem ik contact met je op voor een oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Klachten kun je ook aanmelden via het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.