opc_loader

Wensenlijst

zaterdag 2 en zondag3 oktober 2022 kan je gebruik maken van 15% korting op alles van Grimms en Grapat!

Retourneren & garantie


Wil je jouw bestelling terugsturen? Daar doen we niet moeilijk over. 
Om dit goed te regelen, neem contact op via gini@speeltak.nl of via 06 13310875  (, bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 21.00 uur).

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Herroepen van je bestelling
Heb je achteraf bedenkingen? Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je kunt dit doorgeven via de  e-mail. Het uitgangspunt van deze bedenktijd is dat je in deze periode het speelgoed hanteert en inspecteert zoals je dat in een winkel zou doen om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen. Je kunt als je wilt voor het doorgeven van je herroeping gebruikmaken van het modelformulier herroeping.

Download: Modelformulier herroeping

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product terug te sturen.  Je krijgt dan alleen  Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, stuur dan het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking retour. 
 

  • Speeltak verzendt alle orders met een totale waarde boven 80 euro gratis. Wanneer het totale orderbedrag door gedeeltelijk retourneren daalt tot onder 80 euro, wordt de gebruikelijke verzendbijdrage (5,95 binnen NL) berekend en van het retourbedrag afgetrokken.
  •  
  • Soms komt een pakket weer bij ons retour, omdat het adres niet klopt of deze retour komt van PostNL i.v.m. niet tijdig ophalen van het pakket. Natuurlijk verlenen wij de service voor het wederom opsturen. Indien je het adres zelf verkeerd hebt ingevoerd in ons systeem of het pakket niet tijdig hebt opgehaald, zullen de verzendkosten opnieuw worden aangerekend.

 

Aanbiedingen en producten met kortingen kunnen niet worden geretourneerd

 

Na ontvangst van de geretourneerde artikelen krijg je, indien aan de voorwaarden hierboven voldaan, het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen gecrediteerd. De verzendkosten die er gemaakt zijn om de artikelen bij de klant te krijgen worden van het totaal bedrag afgehaald. Ik snap dat je soms producten wil zien en voelen. Helaas kan ik al die kosten niet dragen van het verzenden, vandaar ook dat de verzendkosten bij retourneren voor de klant zijn.


 Zie voor de kosten het handige tarievenoverzicht van PostNL. Je ontvangt het gehele aankoopbedrag  (minus het verzendbedrag) binnen 10 werkdagen nadat we je bestelling hebben terugontvangen op je rekening retour.  Terugbetaling is kostenloos. Als het speelgoed beschadigd is, dan kan de schade in rekening gebracht worden. We vragen je tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met het speelgoed en de verpakking. Wil je meer weten over je herroepingsrecht? Meer informatie lees je in artikel 6 t/m 8 van de algemene voorwaarden.